Пәні: Орыс Тілі мектебі: гранит негізгі орта мектебі
Мұғалімнің аты-ЖӨНІ: Сыздыков Д. К
СЫНЫП: 5 Б
Бөлім: Әлемнің Ғажайыптары
Сабақтың тақырыбы: дала үстінен ұшады домбыраның дыбысы қатысушылар саны: жоқ:
Оқыту мақсаттары 1) мазмұны мен композициясы негізінде негізгі ойды анықтау (С2);
2) Әр түрлі мәтіндердің тақырыптары мен композицияларын салыстыру (хат, жарнамалық мәтін, жарнама, күнделік, өлең, ертегі) (5.Ч8);
3) тікелей сөйлеу және сөйлеу кезінде тыныс белгілерін, қарапайым сөйлемдегі сызықшаны, біртекті мүшелері бар сөйлемдерде, сондай-ақ сөйлемнің біртекті мүшелері үшін жалпылама сөзді қолдану.
(5.СРН4).
Сабақтың мақсаты: барлық оқушылар көрнекі материалдарға сүйене отырып, баяндау/сипаттау сөздерін құрастыра алады; хат/күнделік/хабарландыру жаза алады; біртекті мүшелері бар сөйлемдерде тыныс белгілерін және сөйлемнің біртекті мүшелері үшін жалпылама сөздерді қолдана алады
Оқушылардың көпшілігі:баяндауышты / сипаттаманы құра және ұсына алады; кейіпкердің орнында өзін көрсете отырып, хат/күнделік/хабарландыру жаза алады; сөйлемдердегі тыныс белгілерін біртекті мүшелермен және сөйлемнің біртекті мүшелерімен жалпылама сөзбен дұрыс орналастыра алады
Кейбір студенттер: орфоэпиялық нормаларды сақтай отырып, баяндауды/сипаттаманы құра және ұсына алады; хат/күнделік/хабарландыру жаза отырып, өзін кейіпкердің орнында көрсетіп, өмірлік тәжірибені қолдана алады; сөйлемдердегі тыныс белгілерін біртекті мүшелермен және сөйлемнің біртекті мүшелері үшін жалпылама сөзбен түсіндіре алады
Бағалау критерийлері оқушы мақсатына жетті, егер…
* көрнекі материалдарға сүйене отырып, баяндауды/сипаттаманы құрастырады
* хат/күнделік/хабарландыру жазады
* біртекті мүшелері бар сөйлемдерде тыныс белгілерін және сөйлемнің біртекті мүшелері үшін жалпылама сөзді қолданады
Тілдік мақсаттар сыни ойлауды дамыту, коммуникативтік дағдыларды дамыту
Кілт сөздер мен тіркестер: домбыра, шебер Әли, күй, дыбыстар
Жазу және ауызша сөйлеу үшін пайдалы өрнектер:
Бұл мәтін туралы айтады …
Бұл музыка әсер етеді, себебі …
Ойлау дағдыларының деңгейі білу, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу
Құндылықтарды дарыту
Бөлім оқушылардың музыка, домбыра туралы білімдерін кеңейтуге ықпал етеді. Өнерге деген махаббат
Пәнаралық байланыс " тарихы»
Пайдалану дағдылары
Акт презентацияны, бейнені қарау
Алдын ала Білім
Бұл сабақ ғажайыптар тақырыбын зерттеудің жалғасы болып табылады, оқушылардың тыныс белгілері туралы біліміне сүйенеді, оқу, мәтінмен жұмыс істеу және жұпта, топта жұмыс істеу дағдыларының қажетті деңгейіне ие болуды қамтиды.
Жоспары
Жоспарланған уақыт жоспарланған тапсырмалар ресурстар
Сабақтың басталуы
1.Сәлемдесу. Сабақтың мақсаттарын хабарлау
2.Психологиялық көзқарас"Комплимент»
3."Мозаика" әдісі бойынша топтарға бөлу»
4. Қабылдау " тақырыпты анықта»
Бейне көру. Оқушылар сабақтың тақырыбын өздері анықтайды.
Қаралған Бейне бойынша әңгіме. Қабылдау " жауап алыңыз»
F " Қолмен сигналдар»
5. Мәтін бойынша жұмыс " мастер Али»
Ж. Оқушылар мәтінмен танысады. Қабылдау " ойланыңыз - жұпта талқылаңыз-бөлінді»
Психикалық карта " стратегиясы»
Оқушылар топтарда оқыған ертегі бойынша жоспар құру бойынша жұмыс істейді, өтінішті қолдана отырып, ертегі бойынша сұрақтар дайындайды
Бағалау парақтары бойынша бағалау
Дескрипторлар
- мәтіннен негізгі ақпаратты бөледі
- презентация құрылымы мен дәйектілігін сақтайды
- сөйлеу түрін ескере отырып, мәлімдеме жасайды
- орфоэпиялық нормаларды сақтайды
- өтінішті пайдаланады
6. Физминутка
7. Қабылдау " сәйкестікті тап»
Оқушыларға "мастер Али"мәтініндегі суретті байланыстыру ұсынылады.
Дұрыс нұсқа бойынша фсамоценция
Дескрипторлар
- сурет пен атауды байланыстырады
- өз таңдауын дәлелдейді
8. Шығармашылық жұмыс
Оқушыларға таңдау үшін шығармашылық жұмыс жазуға, сөйлемнің біртекті мүшелерін қолдануға шақырылады:
1. Менің сүйікті құралым
2. Сүйікті әртісіңіздің өнер көрсетуі туралы хабарландыру
Өз жұмысын оқу. Қабылдау " авторлық орындық»
Ф " Сэндвич»
Дескрипторлар
- құралды атайды
- ерекше белгілерді анықтайды
- музыканың бірегейлігі мен құндылығын негіздейді
-тұжырымдар
- дәлелдер келтіреді
- тыныс белгілерін дұрыс қояды
№1 Слайд
https://www.google.com/search?q=%D0
Сабақтың соңы
4 мин 9. Ф"шығу" студенттер мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді, яғни қай уақытта жауап беру керектігін өз бетінше шешеді
10. Рефлексия " қарым-қатынас жарығы»
11. Таңдау үшін үй тапсырмасы
1. Құралды сызыңыз
2. Әр түрлі халықтардың ұлттық аспаптары "атты презентация дайындау»