«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа поселка Гранитный отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мұғалім-барлық уақыттағы мамандық"

 

Начало формы

Конец формы

Сынып сағатының мақсаттары:

 1. Оқушыларды "педагог"мамандығының ерекшеліктерімен таныстыру;

 2. Мұғалімдерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;

3. Мұғалім мамандығының беделін арттыру.

4. Оқушылардың бойында достық пен төзімділік сезімін тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар: проектор, ДК, "айыптаушылар", "адвокаттар"деген жазулары бар тақтайшалар, Сынып сағатының барысы

  1. КІРІСПЕ ӘҢГІМЕ.

Мұғалім. Сәлеметсіз бе, дәрігерлер мен мұғалімдер, токарьлар мен ақындар, спортшылар мен ғарышкерлер, суретшілер мен теңізшілер, құрылысшылар мен Отан қорғаушылар! Мен сізді осылай атайтыныма таң қалмаңыз. Мектеп жылдары өтеді, және сіздердің біреуіңіз кеме капитандары болады, сіз жайлы үйлер саласыз, әдемі және ыңғайлы киім мен аяқ киім тігесіз, әлемдегі ең дәмді торт пісіресіз немесе жаңа әдемі қала саласыз. Бірақ өмірде біреу болу үшін, ең алдымен, үйрену керек. - Бүгін біз не туралы сөйлесетінімізді кім болжады? - Дұрыс, мамандықтар туралы. Атап айтқанда, "мұғалім"мамандығы туралы. Күн сайын мектепке келгенде сіз мұғалімдермен, мектептермен кездесесіз

 

Начало формы

Конец формы

  1. "МҰҒАЛІМ"МАМАНДЫҒЫНЫҢ ПАЙДА БОЛУ ТАРИХЫ.

Мұғалім: - ал сіз қалай ойлайсыз, "Мұғалім"сөзі нені білдіреді? Мұғалім мамандығын таңдаған адам бұл істі өзінің ісі деп жариялап қана қоймай, осы іске жанын салды

. Мұғалім: - енді біз білеміз: мұғалім мамандығы бізге қайдан келді. Мұғалімнің бастауында (оқушының әңгімесі) (слайд 5-8)

1. Мұғалім мамандығы - әлемдегі ең көне мамандықтардың бірі. Архаикалық классқа дейінгі қоғамда да балаларға қамқор болған адамдар ерекшеленді. Бастапқыда олар негізгі жұмысты басқалармен қатар орындай алмайтын қауымдастық мүшелері болды: көбінесе қарттар. Олар білім мен тәжірибеге ие болды, балаларға қиын жағдайда өмір сүру тәсілдерін үйрете алды. Бірте-бірте қарым-қатынаста және балаларды оқытуда ерекше жетістіктерімен ерекшеленетін адамдар ерекшелене бастады. Бұл сабақ ерекше қызмет түріне айналғанға дейін көп уақыт өтті.

2. "Мұғалім" сөзі бізге ежелгі Грециядан белгілі. Бұл грекше балаға қараған адам деп аталды

3. "МҰҒАЛІМ" МАМАНДЫҒЫ.

Мұғалім: Балалар, сіз қалай ойлайсыз, мұғалім мамандығын таңдаған адам қандай болуы керек? (Балалар жауап нұсқаларын ұсынады) Мұғалім: сіз қанша маңызды қасиеттерді атап өттіңіз! ИЯ, мұғалім балаларды жақсы көреді, мейірімді, әділ, талапшыл және т.б. мұғалім мамандығы өте күрделі, ол адамнан көп шыдамдылық пен түсінушілікті талап етеді. Негізінен бұл қиын, бірақ қызықты күнделікті өмірден тұрады. Балалар, елестетіп көріңізші, егер бұл мамандық мүлдем болмаса не болар еді? Біраз ойланып, әлем қалай өзгеретінін айтыңыз.Қазіргі мұғалімдер, сөзсіз, өткен мұғалімдерден ерекшеленеді. Бүгінгі мұғалімдер қандай? Ешкім оларды өмірінің көп бөлігін өткізетін адамдардан жақсы сипаттамайды...олардың студенттері. Сонымен, ол қандай заманауи мұғалім? (Балалар жауап нұсқаларын ұсынады)

Мұғалім: Л. Н. Толстой " мұғалімнің шақыруы-жоғары және асыл мамандық. Бірақ мұғалімнің тәрбиесі мен білімін алатын мұғалім емес, ол бар екеніне ішкі сенімі бар адам болуы керек және басқаша болуы мүмкін емес. Бұл сенім сирек кездеседі және оны тек адам өз кәсібіне әкелетін құрбандар ғана дәлелдей алады".

 

Конец формы

4."СОТ ЗАЛЫНАН РЕПОРТАЖ" ІСКЕРЛІК ОЙЫНЫ

Болашақта әрқайсыңыз кез-келген мамандықты таңдай аласыз. Таңдау кезінде сіз оның барлық жағымды және жағымсыз жақтарын білуіңіз керек. Мен"сот залынан Репортаж" іскерлік ойынын ұсынамын "Мамандық мұғалімі"дело тыңдалады. Сотқа қатысушылар: айыптаушылар, адвокаттар. ("Айыптаушылар", "адвокаттар" деген жазулар қойылады) Айыптаушылар мамандық бойынша мұғалімдерді іздейді-кемшіліктер, адвокаттар-артықшылықтар. Сөз айыптаушыларға беріледі… Сөз адвокаттарға беріледі…

Қорытынды: "мұғалім мамандығы күрделі, көп уақытты қажет етеді , бірақ жер бетінде ең қажет".

Мұғалім: барлық уақытта мұғалімнің кәсібі ең қажет және асыл болып саналды. Мұғалім мамандықтан әлдеқайда көп. Мұғалім-бұл ақыл-ой күйі және өз тәжірибесін басқа адамдарға жеткізуге деген ұмтылыс.

Конец формы

5. МҰҒАЛІМ МАМАНДЫҒЫН ТАҢДАУҒА ҚАРСЫ КӨРСЕТКІШТЕР.

 Мұғалім: бір француз философы: "адамдардың бақыты-олар істеу керек нәрсені істегенді жақсы көру", - деді. Педагогикалық жұмыс сүйікті іс болуы керек, содан кейін балалар мұғалімді жақсы көреді. Мұғалім мамандығын таңдауға қарсы көрсетілімдер бар ма? Мұғалім: педагогика оқулықтарында сіз мұғалімнің жеке басының жағымсыз қасиеттерінің тізімін таба аласыз-басқаша "мұғалім ретінде жұмыс істеуге кәсіби қарсы көрсеткіштер". Осы қасиеттерді анықтау үшін біз Дельфи әдісін қолданамыз. Ежелгі уақытта грек данышпандары Дельфи маңызды әлеуметтік мәселелерді шешу үшін жиналды. Олар айналада отырды және әркім мәселені қалай шешуге болатынын жазуы керек еді. Біз мұны жасаймыз: біз 2 парақты (сағат тілімен және сағат тіліне қарсы) жібереміз, онда Сіздердің әрқайсыларыңыз мұғалімнің жеке басына жол берілмейтін бір жағымсыз сапаны жазасыз. Қайталау мүмкін емес. Содан кейін біз сіз жазған нәрсені "мұғалім ретінде жұмыс істеуге кәсіби қарсы көрсеткіштермен" салыстырамыз.

6. "КӘСІПҚОЙДЫҢ ӨМІРІНДЕГІ БІР КҮН"ОЙЫНЫ.

 Мұғалім: мен қазір барлығына ойнауды ұсынамын. Ойынға арналған нұсқаулық. Енді біз бірлескен күш-жігермен, жұппен жұмыс жасай отырып, сіздің көзқарасыңыз бойынша педагогикалық еңбек қызметкерінің әдеттегі жұмыс күні туралы әңгіме құрастырамыз. Бірақ бұл әңгіменің ерекшелігі-ол тек зат есімдерден тұруы керек.

 Мысалы, дәрігердің еңбек күнін келесідей елестетуге болады: "қабылдау - пациент – планер - шақыру -...». Енді "Педагог" мамандығымен де солай істейік.

  •  

Начало формы

Конец формы

7. Қорытынды.

Мұғалім: мұғалім мамандығын таңдау біздің жеке басымыздың ерекшеліктерімен, бейімділіктерімізбен, көзқарастарымыз бен сенімдерімізбен анықталады: * бұл, мүмкін, үнемі қарым-қатынас жасау, балаларға деген сүйіспеншілік; * белсенді, мәңгілік қозғалыста өмір сүруге ұмтылу; * шығармашылық, ізденіс (бұл шығармашылық мамандық); * бұл балаларға, адамдарға (жеке тұлғаларды өсіру) әкелетін пайдадан бақыт таба білу және қоғам, халық үшін кәсіптің маңыздылығы мен қажеттілігін түсіну; * мүмкін, мұғалім тәрбиелеп отырған балаларда өзін жалғастыруға деген ұмтылыс. Мамандық алу жолдары Педагогикалық училищелер, колледждер, педагогикалық жоғары оқу орындары. Сұрақты жиі естисіз: "мұғалім-бұл кәсіп, кәсіп немесе қолөнер ме?». ИЯ, мұғалім-бұл кәсіп, кәсіп және қолөнер.

8. РЕФЛЕКСИЯ.

Аяқталмаған сөйлемдерді жалғастырыңыз (тақтаға жазылған):

 * Мен мұғалім мамандығы екенін білдім …

* Менің ойымша, бүгінгі әңгімеден кейін…

* Мен болашақта не екенін түсіндім…

 Мұғалім: - бұл біздің "мұғалім" құрметті мамандығына арналған сынып сағаты. Қорытындылай келе, құрметті біздің оқушылар сізге айтқысы келеді: Мұғалімдерді ұмытуға батылы бармайды! Өмір олардың күш-жігеріне лайық болсын.


    

Жаңартылған күні: 29.09.2022 15:25
Құрылған күні: 29.09.2022 15:25

Текст