Мектеп: Гранитный НМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Шакирова М.Ж. |
||
Сынып: 4 «А» |
Қатысқандар: |
||
Күні: 25.11.2020ж. Сабақ тақырыбы: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға қалдықпен жазбаша бөлу |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
4.1.2.10 көптаңбалы сандарды бір таң балы/екі таңбалы /үш таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау |
||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: өрнектерді оқу мен жазу кезіндегі көбейту мен бөлу амалдары компоненттерінің атауларын қолдана алады; Оқушылардың басым бөлігі: амалдарды қолдану кезінде көбейту мен бөлу алгоритмін құрастырады және қолданады; Кейбір оқушылар: қалдық пен бөлгіш арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады |
||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
• қалдық пен бөлгіш арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады |
||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Жазбаша тапсырмалар: Өрнекті жазыңыз. Есептеулер нәтижелерін өсу/кему бойынша орналастырыңыз. Есептеу тәсілдерін жазып алыңыз. Флипчартқа өздеріңіздің есептеу тәсілдерінізді жазыңыз.
|
||
Терминология: көбейту, бөлу, көбейткіш, бөлінгіш, бөлгіш, қалдықпен бөлу, алгоритм, формула. |
|||
Сөз тіркестері: Талқылауға арналған сұрақтар: • Санды қосындыға қалай көбейтеміз? Өрнекке ше? Санды өрнекке қалай бөлеміз? • Шынайы өмірде санды қосындыға бөлу білімі қандай жағдайда керек болады? Санды өрнекке көбейту мен бөлу ше? • Алгоритм дегеніміз не? • Көптаңбалы санның біртаңбалы санға көбейту өрнегінде қанша таңба бола алады? Екітаңбалы санға? Үштаңбалы санға? • Екітаңбалы санға бөлу кезінде қандай қалдықтар болуы мүмкін? Үштаңбалы санға? • Екітаңбалы/үштаңбалы санға бөлу кезінде қалдық қандай жағдайда ең кіші болады? Ең үлкен? Қандай жағдайда қалдық болмайды? • Қалдықпен бөлудің дұрыстығын қалайша тексеруге болады? • Қандай жағдайда бөліндіде нөл пайда болады? Сізкелесісұрақтардыңсебептерінайтааласызба? • Көптаңбалы сандарды көбейту мен бөлу кезінде біз неліктен алгоритм қолданамыз? • Жауап осындай болатын шығар? • Неліктен нөлге аяқталатын сандарды көбейту мен бөлу кезінде нөлдер ескерілмейді? • Неліктен жақшаларды ескеру қажет? • Неліктен қалдықпен бөлуді білу керек? |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Қосындыны бір таңбалы санға бөлу ережелері, екі таңбалы/ үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдері, бөліндінің бір разрядында нөл бар болған кезде нөлге аяқталатын көп таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу, көбейтудің кері амалының алгоритмі.
|
||
Жоспар |
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыстар |
Ресурстар
|
|
Басталуы |
Сергіту жаттығуы «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқақыздар және ұлдар болып екіге бөлініп отырады. 1-топ «Қызыл кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Лев Гумилёв – ХХ ғасырдың көрнекті ғалымы, тарих және география саласының маманы. Азия және Еуропа халықтарының тарихы туралы көптеген еңбектердің авторы. |
|
|
Ортасы |
Есіңде сақта! а : b = c (r қалд.) Қалдықпен бөлуді тексеру формуласы: а = b · c + r, r < b а – бөлінгіш, b – бөлгіш, c – бөліндінің мәні, r – қалдық 2 тапсырма Қалдықпен бөлуді жазбаша орында. 3 ә) тапсырма Есептеу тәсілдерін қарастыр. Екі таңбалы санға бөлу алгоритмін қолданып, бөлудің қалай орындалғанын түсіндір. Егер цифрлардың қосындысы 3-ке (9-ға) қалдықсыз бөлінетін болса, онда сол санның өзі де 3-ке (9-ға) қалдықсыз бөлінеді. Берілген сандардың ішінен 3-ке және 9-ға бөлінетін сандарды тап. 234 972 124 243 936 87 573 799 31 Дескрипторы: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға қалдықпен жазбаша бөлуді орындауды үйренесің. Шығармашылық жұмыс. 6 тапсырма. 9-ға бөлген кезде қандай қалдық қалады? Қалдықпен бөлуге есеп құрастыр. 9- ға бөлген кезде қалдық қалады. Мәтін есеп. 7 тапсырма. Есепті шығар. Есептегі барлық мәліметтерді өзгертіп, оны қайтадан шығар. Кітапхана залында әрқайсысында 6 сөреден 30 шкаф бар. Әр сөреге 20 кітаптан қойылған. Залда барлығы неше кітап бар? Жауабы: залда барлығы кітап бар. |
|
|
Аяқталуы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі.
Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі. |
|
|