«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа поселка Гранитный отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

9 Б сыныбында қазақ тілі сабағы

Бөлім:Роботтар мен киборгтар әлемі. Айзек Азимов «Мен роботпын» жинағынанүзінді

 

Күні:

 

Сынып:9 (көкжиек баспасы)

Қатысушылар  саны:

Қатыспағандар  саны:

Сабақтың  тықырыбы:Гуманоид роботтартуралы не білесің?

 

Сабақтың  мақсаты:9.2.1.1 берілгентақырыпқасайсөздердіорындықолданаотырып, мақсаттыаудиторияғаарналғанауызшамәтіндерқұрау;

 

Сабақтың  кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының  әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың  басы

Жаңа  сөздермен  танысу. Сөздерді  оқу, қайталау, сөз  тіркесін  құрастыру.

 

 

 

 

Тыңдалым.

Бейнематериал бойынша жұмыс

 

 

 

 

Айтылым.

1-тапсырма Суреттер бойынша 4-5 сұрақ дайындап, көршіңнен сұхбат ал.

 

 

Сөздерді  оқиды, қайталайды, сөз  тіркесін  құрастырады. Мысалы:

Роботтар ым-ишараны түсінеді.

 

Бейнежазбаны

тамашалайды, мазмұны бойынша әңгімелейді.

 

 

 

Суреттер бойынша 4-5 сұрақ дайындап, көршісінен сұхбат алады.

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім  оқушылардың  жауабына  қарай  бағалайды.

 

 

 

 

ҚБ:Қошемет арқылы бағалау

 

 

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейнежазба

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  ортасы

Жазылым.

2-тапсырма  Көп нүктенің орнына қажетті қосымшаларды қойып жаз. Ол қосымшаларды неге қойғаныңды түсіндір.

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдалым. Айтылым.

3-тапсырма Мәтінді тыңда. Мәтінде жауабы бар сұрақты белгіле. Сұрақтарға жауап бер.

 

 

 

Жазылым.

4тапсырма  Мәтінді тыңда. Мәтіндегі роботтар туралы қысқаша мәлімет жаз.

 

Көп нүктенің орнына қажетті қосымшаларды қойып жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген мәтінді тыңдайды. Мәтінде жауабы бар сұрақты белгілеп, сұрақтарға жауап береді.

 

Мәтінді тыңдайды. Мәтіндегі роботтар туралы қысқаша мәлімет жазады.

ҚБ:«Смайлик» әдісі. Бәрі дұрыс болса, көңілді смайлик, қате болса көңілсіз смайлик, дұрыс емес болса , ашулы смайлик.

 

 

 

Басбармақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  соңы

Оқылым. Айтылым.

5-тапсырма Мәтінді оқы. Түсінгеніңді айт.

 

 

Мәтінді оқиды, тақырып қояды.

ҚБ:Қошемет арқылы бағалау

 

 

Үйге тапсырма беру

5-тапсырманы оқу, түсінгенін айту.

 

 

 

           

 

Жаңартылған күні: 26.04.2021 09:44
Құрылған күні: 26.04.2021 09:44

Текст