«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа поселка Гранитный отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Пайдалы өнімдер дегеніміз не? дыбыс [щ"]. Щ әрпі-сауат ашу

тақырыбы: пайдалы өнімдер дегеніміз не? дыбыс [щ']. Щ мектеп / ДО әрпі: ООМ Гранитный кенті
Күні: 07.04.2021 педагогтың аты-жөні: Утешева Мадина Бауржановна
Мектепалды сыныбы 0 " Б " Саны
қатысқандар: 5 Саны
жоқ: 1
Осы ҰЕҚ-ны оқытудың мақсаттары 0.1.1.2 сөздердегі дыбыстарды ажырату және олардың белгілерін ажырату (дауысты/дауыссыз; дауыссыз/қатты/жұмсақ, саңырау / дауыссыз), оларды дұрыс айту.
0.1.1.3 сөздерді буындарға бөлу, сөздегі буындардың саны мен тәртібін анықтау, екпінді буынды анықтау.
0.1.2.1 сөздер мен сөйлемдерді ажырату, сөздердің мағынасын және сөйлемдердің мағынасын түсіну.
0.1.2.2 тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап беру.
0.1.2.3 интонация бойынша сөйлемдерді ажырату (баяндау, сұрау, леп).
0.1.3.1 таныс тақырыпқа диалогқа қатысу.
0.2.1.1 сөз/ сөйлем сұлбасын оқу.
0.2.1.2 әріптің графикалық бейнесін тану.
0.3.3.1 жазба бетінде бағдарлану, Жұмыс жолы мен жоларалық кеңістікті ажырату, жұмыс дәптерінде ұяшыққа / кең сызыққа басып шығару, әріптер элементтерін жазу.
Барлық оқушылар болжамды нәтижеге қол жеткізе алады:
дыбыстарды сөзбен бөліп, олардың белгілерін ажырата білу (дауыссыз қатты/жұмсақ, саңырау/дауысты), оларды дұрыс айту. сөздерді буындарға бөліңіз, сөздегі буындардың саны мен тәртібін анықтаңыз.
тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап беру. әріптердің графикалық бейнесін біліңіз.
Оқушылардың көпшілігі:
интонация бойынша сөйлемдерді ажырату (баяндау, сұрау, леп), оларды сөйлеуде қолдану, сөйлемдердің мағынасын түсіну.
жазба бетіне назар аударыңыз, Жұмыс жолы мен жоларалық кеңістікті ажыратыңыз, әріпті басып шығарыңыз.
Кейбір оқушылар:
әрі қарай сөздердің сызбасы, ұсыныстарын, пікір алысып, на знакомую өтті.
тілдік мақсат дағдыларды дамыту.
диалог жүргізу, тәуелсіз қорытынды жасау, сұрақтарға толық жауап беру қабілеттерін дамыту.
Көптілділік: пайдалы өнімдер-usefulproducts.
талқылауға арналған сұрақтар:
Біз [щ'] дыбысын айта аламыз ба? ол дауыссыз немесе дауысты? Дыбыс [щ'] қатты немесе саңырау?
Ш Әрпі.
Алдыңғы білім сөйлем, сөйлемдегі тыныс белгілері, сөйлем схемасы, сөз, буын, стресс, сөз схемасы, сөйлеу дыбыстары, дауысты және дауыссыз дыбыстар, дауысты және дауыссыз дыбыстар, дауыссыз қатты және жұмсақ, дыбыстық схемалар, әріптер.

Жоспары
Жоспарланған уақыт жоспарланған қызмет ресурстар
I. позитивті эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру көңілді, ақылды, күшті болу,
балалар мен ересектерге дәрумендер қажет.
дәнді дақылдар мен піскен жемістер
өмірдегі ең маңызды өнімдер.
ет, көкөністер, жемістер, балық, сүт, тағамдарды жеп қойыңыз –
міне, пайдалы тамақ, денсаулық үшін бәріне қажет!
тақырып бойынша суреттер.
0-1 мин
II. Өмірлік тәжірибені өзектендіру. Мақсат қою 2-4 минут адамға өмір сүру үшін не қажет? тыныс алу ауасы, ішуге арналған су, тамақтануға арналған тамақ.
балалар, қандай өнімдерді пайдалы деп санауға болады? Пайдалы өнімдер-бұл денеге пайдалы өнімдер. Пайдалы өнімдер-денсаулық кепілі.
Пайдалы өнімдерді атаңыз. (жемістер, көкөністер, ет, балық, сүзбе, шырындар…)
Пайдалы тағам құрамында ағзаның өсуіне және дамуына көмектесетін дәрумендер мен қоректік заттар бар.
(К) сөз қоржыны. сөздер: пайдалы өнімдер – пайдалы өнімдер-usefulproducts. иллюстрациялар.
слайдтар. сөздер жинағы.
III. сабақ тақырыбы бойынша жұмыс
4-27 мин "қосымша тақырып" ойыны.
Түсіндір, өз шешімі.
Сүт, йогурт, шұжық, қаймақ.
Нан, кептіру, балмұздақ, нан.
қияр, қырыққабат, баклажан, макарон. торт, қызанақ, зімбір, печенье.
айран, киви, банан, мандарин.
шұжық, котлеттер, шұжықтар, вафли.
балалар, бүгін біз қандай дыбысты үйренетінімізді біліңіз. Көлдегі шортан,
мен қонақтарды күттім.
Шортан пісірді,
Мен екі бөренені шақырдым.
балалар бұл [щ'] дыбысы туралы болады деп қорытынды жасайды.
"дыбысты тап" ойыны. Мұғалім балаларға суреттерді мұқият қарап, сөздерді баяу және анық айтуды және дыбысы бар сөздерді табуды ұсынады.
сөздер: қорап, щетка, киім, кенелер, мысық, көл, шортан, табан, қалқан, жадағай, сағаттар, көкөністер, нан. сіз таңдаған сөздерде қандай дыбыс өмір сүреді? Дыбыс [щ']. Дыбысты бірнеше рет айтыңыз, ойланыңыз және жауап беріңіз, дауыссыз немесе дауысты дыбыс па? согласный (дыбыс қарсы кедергі).
айна алып, айтыңыз-ерінді рупормен, тілдің ұшы төменгі тістерге басылған, дем шығаратын ауа жылы. Айнадағы қозғалыстардың дұрыстығын қараңыз. Ал енді айтыңыз соң, тағы да ойланып көрші, сыңғырлаған ол немесе үнсіз?
Айтыңызшы, бұл қатты немесе жұмсақ па?
Дыбыс [щ'] әрқашан жұмсақ дауыссыз, түсі жасыл.
дыбысты сипаттаңыз: [щ'] – дауыссыз, саңырау, жұмсақ.
ойын "қатты жұмсақ".
Мұғалім сөздерді атайды, балалар бірінші дыбысты анықтайды және түс чиптерін көрсетеді. Мысал: шортан [щ'] түсі жасыл…
К) тапсырманы дәптерде орындау. "көкөністер"сөзін дыбыстық-буындық талдау.
Айтатын сөз. біз буындардың санын анықтаймыз, оларды атаймыз. көлемін анықтаймыз дыбыстарды сөзінде. дауысты дыбыстардың саны, дауыссыз дыбыстардың саны. біз соққы буынын анықтаймыз. атауында [щ'] дыбысы бар заттарды дөңгелектеңіз. сөздерді буындарға бөліп, қолайлы схемамен біріктіріңіз.
жасау ұсыныс.
балалар берілген схемаларға сөйлемдер жасайды: табан, көкөніс, жәшік, шортан. Үш, төрт сөзден тұратын сөйлемдер.
"көкөністер"көзіне арналған гимнастика.
есек жүреді, таңдайды,
алдымен не жеуге болатынын білмейді. (Қоршау керек көзімен шеңбер.)
Жоғарғы жағында өрік піскен,
Ал төменде қалақай өседі,
сол жақта-қызылша,
оң жақта-рутабага,
сол жақта – асқабақ,
оң жақта – мүкжидек,
төменнен-жаңа шөп,
жоғарыдан-шырынды шыңдар.
мен ештеңе таңдай алмадым
және жерге күш жоқ. (Көзді жұмып, содан кейін 10 рет жыпылықтаңыз)
Щ әрпімен танысу
дыбыстың қай әріппен жазылғанын кім біледі?
Щ әрпі қандай? балалар өз нұсқаларын береді.
Арналған тарақ Щ ұқсас.
барлығы үш тіс?
Ал, не!
Хат бізге таңертең тістерімізді тазартуға көмектеседі.
В. Степанов .Е. Тарлапан
Ол қандай элементтерден тұрады? (үш үлкен тік таяқшадан және бір үлкен көлденең, бір кішкентай көлденең және бір кішкентай тік таяқшадан). Осы хатты ауада тұрып, жазыңыз, енді оң қолыңызбен сол алақаныңызға және керісінше, тіпті бір-біріңіздің арқаңызда. Енді алақандарыңыздан терезе жасаңыз және төбеден еденге дейін ауада Щ әрпін сызыңыз, терезеге көз салыңыз.

(К) дәптер алфавитіндегі жұмыс.
Хат қандай көрінеді?
Щенкаға барлық әріптерді табуға көмектесіңіз. хаттың люктерін орындаңыз. обведи және допиши әріпті Щ
иллюстрациялық материал.
иллюстрациялық материал.
Айналар.Теру кенептері қызыл, көк, жасыл чиптер, екпінмен чиптер; көрсеткіш.

Әліппе-дәптер, түрлі-түсті қарындаштар. сөйлем схемалары, тыныс белгілері (,?!).
Музыкалық сүйемелдеу.
Хаттың графикалық бейнесі.
IV. қорытынды сабақ. рефлексия
28-30 мин балалар, сіз шынымен де көптеген кедергілерді жеңіп, өз біліміңізді көрсеттіңіз. тапсырмалар қиын болды ма? бүгін сіз қандай дыбыспен кездестіңіз?
қандай әріппен таныстық?
(және) жұмысыңызды бағалауды ұсыныңыз. Күлімсіреу күлкісін салыңыз.
Доға сызығы төмен – Мен ештеңе түсінбедім.
Тікелей сызық-түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын. күлімсіреу-мен бәрін түсіндім, досыма түсіндіре аламын. өз таңдауыңызды түсіндіріңіз.
Азбука-тетрадь.

Жаңартылған күні: 07.04.2021 10:29
Құрылған күні: 07.04.2021 10:29

Текст