«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа поселка Гранитный отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ортаңғы топ Білім саласы: «Таным», Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы:«Біреу және көп ұқсас заттарды табу» Мақсаты:Заттарды санына қарай салыстыру арқылы көп-аз, үлкен-кіші ұғымдары жайында түсініктерін одан әрі жетілдіру.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің қызыметі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Балалар, сендер поездға мініп топқа саяхатқа барғыларын келе ме?

Кәне бір-біріміздің артына тұрып, ұзын вагон болып тіркесейік.

-балалар бір- бірінің артына тұрып тіркеседі.

Ұйымдастырушылық ізденіс

Топты айналу үшін бізге мынау көпірден өту керек.

Балалар, мынау көпірдің ұзындығы және ені қандай?

Оң жаққа бұрылыңдар

Нені көріп тұрсыңдар?

Доп нешеу?

Қандай пішінді?

Ал текшелер нешеу?                            

Пішіні қандай?

Ары қарай кеттік

Алдымызда не тұр?

Мына кілемшеге қараңдар көлемі қандай?

Қандай пішіндер бар кілемшеде?

Тақтаға пішіндерді іліндер

 

Тақтамен жұмыс.

 

Ал, енді өз орнымызға бару үшін тағы бір көпірден өтеміз.

Сергіту сәті:

"Гүл" жаттығуы Билингвалдық компонент-Билингвальный компонент: Бір-один, көп- много, үлкен-большое, кішкентай-маленький

Бұл көпірдің ұзындығы қыска,ал ені жалпақ.

 

 

                                                                      Көп ойыншық көріп тұрмыз.

-доп біреу

- шеңбер пішінді

-текшелер көп

- шаршы пішінді

Алдымызда ұзын үстел тұр.

-кілемшенің көлемі үлкен

 

                                                                                             -үшбұрыш пішіні бар.

Берілген тапсырмаларды  тақтада орындайды.

 

Бұл ұзын көпір.

 

 

Балалар сергіту сәтін орындайды.

 

 

Қазақша-орысша билингвалдық компонент орындалады

Рефлексивті-коррекциялау

Балалар топты аралап не істедік?

Тамаша сендер өте жақсы жұмыс атқардыңдар

Ойыншықтармен таныстық

-көлемдерімен пішіндерін ажыраттық.

Күтілетін нәтиже:

Заттарды салыстыру,геометриялық пішінді ажырата,кеңістікті бағдарлаудыұғынады

«1» және «көп», тәулік туралы түсінеді

Тәрбиеші: Омарова Н.А

 

Жаңартылған күні: 31.03.2022 16:47
Құрылған күні: 31.03.2022 16:47

Текст