Тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді түрлендіру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні,айы: 21.02.2020ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Тулекова С.Т. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып,
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Оқушыларға көпмүшені ортақ көбейіткішті жақшаның сыртына шығару, топтау тәсілі арқылы және қысқаша көбейту формуласын пайдаланып көбейіткішке жіктеуді үйренеді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы(2-5 минут) |
Психологиялық ахуал Тік тұрамыз, иықты түзейміз, Ашуланамыз, таңғаламыз,күлімдейміз Және тып-тыңыш орнымызға отырамыз Сабақ мақсатын жариялау. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларды формативті бағалау. МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу (сөйлесу Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Қандай қысқаша көбейту формуласын білесіңдер? Сематикалық карта Жасырын сөз (Евклид) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жұлдызшаның орнына қалып қойған санды немесе әріпті тап: (5в -4х)(5в+4х)= * - (4х)2 = * - 16х2 (а-3)2=а2- * а3 + 32=а2- * а+9 а2- 6а+9= а2-2а3+32=(* - 3)2
Сергіту сәтін орындау: Ойын"1-7" сана таптым Оқулықпен жұмыс 1) Көбейткіштерге жікте: а) 49n2-25; ә) 8-m3; 2) Көпмүше түрінде жаз: а) (5х-2у)2; ә) (3+в)3; Дескриптор: 1. Екі өрнектің кубтарының айырмасының формуласын біледі. 2. Екі өрнектің қосындысының кубтарының формуласын біледі. 3. Екі өрнектің айырмасының квадратының формуласын біледі. 4.Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын біледі:
Өмірмен байланыстыр (Қойылым) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
«Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс
Үйге тапсырма: №35.22
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||