«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа поселка Гранитный отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар жиналысының тақырыбы: «Баланың бас ұстазы ата-ана»

 

 

Мектеп: Гранитный негізгі мектебі 

Сынып: 2 «А»

Ата-аналар саны: 6

Сынып жетекші: Шайкен Мадина Орынбасаркызы

Ата-аналар жиналысының тақырыбы: «Баланың бас ұстазы ата-ана»

Мақсаты:

Ата - ананың өмірге деген көзқарасын өзгерту.

Ата - аналарды балаларға жауапкершілікпен қарауға шақыру.

Баланың бүгінгі істеген қадамы ертеңгі тұлға ретінде қалыптасуына үлкен әсер ететінін атап өту.
Міндеті:
1. Балаларды адамгершілікке тәрбиелеудегі ата - ананың жауапкершілігі.
2. Мектепте ата - ананың оқу - тәрбие саласындағы рөлі.
3. Алдағы уақытта оқушыларды тәрбиелеуде мұғалім мен ата - ананың бірігіп жұмыс жасауы.
Әдіс - тәсілдер: Пікірлесу, сұрақ - жауап, «Қызықты сұрақтар», «Сіз қандай ата анасыз» тест

 

Жұмыс барысы


Құрметтіата - аналар! Желбесіктен, жербесіккедейінгіадамөміріндегітәрбиеніңұйытқысыата - ана мен мектеп. Болашақдесек те, келешекдесе де бала - ұрпақдегенмағынаныбілдіреді.
Адамныңөзгетіршілікиесіненайырмашылығы – дүниегеперзентәкелгенсоң, оныңболашағынойлау, адаметіптәрбиелеу.
Бала тәрбиесі – біротбасыныңғанаемес, бүкілқоғамныңмемлекеттікабыройлыміндеті. КезіндеӘлФарабибабамыз «Ғылымемес, еңалдыментәрбиегекөңілбөлукерек, тәрбиесізадамғағылымбаяндыболмайды» - демеппееді. Осығанорайбүкілата - анатәрбиеге бет бұруыкерек. Ұрпақтәрбиесінемүдделіекендігіната - аналаріс - жүзіндедәлелдепотыруларытиіс. Мінеосындайынтымақбірлігіндеғанаойдағыдайнәтижебереріақиқат.

 

 

3. «Қызықты сұрақтар»
Таратылған парақтарға жауап жазу
1. Балаңыздың туылған күні?
2. Сынып жетекшісінің толық атыжөні?
3. Балаңыздың аяғының өлшемі?
4. Балаңыздың парталасы кім?
5. Балаңыздың сүйікті асы қандай?
6. Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?
7. Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды?
8. Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер пайдаланасыз?
9. Балаңызға ашуланғанда аузыңызға ең алдымен қандай сөз түседі?
10. Балаңыздың ең жақын досы кім?

4. Оқушылардың оқу жетістіктері мен олардың жалпы көрсеткіштері.

ОЖСБ қорытындылары мен таныстыраотырыпата –аналарға оқушылардың жалпы білім сапасы мен таныстыру және осы орайда директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарына сөз беріледі. Яғни оқушылардың жалпы ОЖСБ уақытындағы отырысы ережелері мен күтілетін нәтиже мен қоса алынғаннәтижежалпымектептьіңдайындықдеңгейіментаныстырылады.

5. Ашық әңгіме ....

Ата–аналар жиналысқа қатысып отырған пән мұғалімдеріне еркін өз ойларын жеткізуіне және сол барысында сұрақтар қоюына болады. Мұғалімдер осы негізде ата–аналармен сөйлесе отырып әр бір оқушының ата –анасына бала туралы мектептегі қылығы әдебі туралы толық айтыпашық әңгіме жүргізіледі.

 

6. Ата–аналарға арналған кеңестер.

Оқушылар өтпелі кезеңде болғандықтан олар мен жеке жұмыстар жасалуы керек және әрқашан көңіл бөлінуі керек!!!

Ендеше психологиялық - педагогикалық тұрғыдан берілетін төмендегі 14 кеңеске құлақ түріңіз:
1. Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлапқана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз - ақұйқысынашуытиіс. Кешегібіртерісқылықтарынайтып, басқатүккетұрмайтыннәрсегежүйкесінжұқартпаңыз. Тамағынішпейжатыпұрыс - керісұйымдастырмаңыз.
2. Егербалаңызсабақтанкешігетіндейболыпжатса, онда «Бол да болдың!» астынаалыпайғайламаңыз. Оны ертерекоятпағанөзіңізкінәлісіз.
3. Баланы сабаққа (әсіресетаңертен) ашқұрсақжібермеңіз;
4. «Бұзықболма!», «Қисалаңдамайтынышжүр!», «Бүгін 2 алсаңқұртамын!» дегенескертулердіжиіайтабермеңіз. Керісінше, оғанжылусыйлап, жақсыбағаалыпкелуінетілектестікбілдіріңіз;
5. Есіктенкірмейжатып, «Бүгінқандайбағаалдың?» деп бас салып балаңыздысұрақтыңастынаалмаңыз. Мектептенкелгенбалаңыздыкөңілдіқарсыалыңыз, оныңсабақтаншаршапкелгенінескеріңіз. Егер бала әлденегеренжіпкелсе, бірдеңеніайтпақшыболса, «сенітындауғауақытымжоқ» демей, арнайыкөңілбөліп, мұқияттыңдаңыз;
6. Бала бірдеңегеашуланыпжүрсе, үндемеңіз. Сабасынатүскенсоң, олболғанжайдыөзі - ақайтады;
7. Баланыңбірқылығыүшінмұғалімсіздішақыртыпалса, өзараәңгімегебаланықатыстырмаңыз;
8. Мектептенкеле сала баланыотырғызыпқойыпсабаққадайындалтпаңыз. Олар да 2 - 3 сағатойнап, демалғанжөн, түстеұйықтаптынықсын. Бесінмезгілі - сабаққаәзірленудіңсәттікезі.
9. Бірмезгілдебарлықсабаққаәзірленуінталапетпеңіз. Әрсабаққаәзірленгенкездеүзілісжасаудұрыс;
10. Сабаққаәзірленіпжатқанбаланыңжелкесінентөніптұрмаңыз. Дөрекісөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіпдайындалыңыз.
11.«Егер, сен, осы сабақтыорындамасаң!» депбасталатынтәртіпкешақырубаланыңжүйкесінеәсеретеді. Одан да өзіңізкірісіп, жайлапжетектепотырыңыз.
12. Күнде жарты сағатештеңегеалаңдамайбалаларыңызбенемін - еркін, жақынтартыпәңгімелесіптұрыңыз.
13. Балаңыздыңкөңіл - күйінашарболса, ондабірденназараударыңыз. Олсабақтанзорығуымүмкін.
14. Егербалаңызайтқаныңыздытыңдамайтынболса, ондаұстазымен, психолог маманымен, дәрігерменкеңесіңіз.

4. Қорытынды бөлім:
Құрметті ата - аналар ұлтымыздың қанындағы ізеттілік – дөрекілікке, қайырымдылық - қатыгездікке, жомарттық - тоғышарлыққа, адалдық - арамдыққа, парасаттылық - парықсыздыққа ауыспасын деген үлкен үміт тұр.

Өмірдің өтпелі қиын кезеңінде ұл - қыздарымыздың саналы тәрбие мен нақты білім алуларына күш салайық. Балаға жауапкершілікпен қарап, оқыту мен адамгершілікке тәрбиелеуде отбасының басым рөлін мойындап, бірлесе, ынтымақтаса әрекет етуіміз қажет деп бүгінг іжиналысымызды аяқтағалы отырмыз.

Қатысқандарыңызға рахмет! Жақсы әсер алдыңыз деп үміттенемін!

 

 

 

Жаңартылған күні: 20.04.2020 13:30
Құрылған күні: 20.04.2020 13:30

Текст