«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа поселка Гранитный отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"9 Мамыр-Жеңіс Күні»

Мақсаты: Отанымыздың өткеніне құрметпен қарауды қалыптастыру.
Міндеттері:
1.Туралы түсінік беру. В. О. В.
2.Танымдық қызығушылықты, зейінді, ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту.
3.Балаларды патриоттық сезімге тәрбиелеу: аға буынға деген құрмет, өз Отанына деген мақтаныш сезімі.
Құрал-жабдықтар: презентация, музыкалық сүйемелдеу, қолөнер бұйымдары.
Дайындық жұмысы:
1.В. о. туралы иллюстрацияларды қарастыру және талқылау.
2.Соғыс туралы әңгімелер мен өлеңдер оқу.
3.Жеңіс күні туралы өлеңдерді жаттау.
4.Фильмдерді көру.
Форма: сынып сағаты
Қатысушылар: 0б сынып оқушылары
Жоспары


I. Кіріспе бөлім.
- Тәрбиешінің кіріспе сөзі
II. Ұйымдастыру сәті
- соғыс туралы бейнеролик көру
III. Негізгі бөлігі
- Георгиевка лентасымен және заманауи орденнің бейнесімен танысу
- Жеңіс күніне арналған викторина
- гимназиясындағы сергіту сәті қазақша қимылдармен "айбынды солдаттар»
- слайдтардағы жұмбақтар мен жауаптарға түсініктеме беру
- балалардың өлең оқуы
IV. Қорытынды бөлім
- қорытынды
- "балаларға жер шарын береміз!»
- балалардың өлең оқуы
- екі жұмбақты шешу, қонақтарға сыйлық.
V. Рефлексия
Сабақ барысы.
I. Кіріспе бөлім
- Сәлеметсіздер ме, қымбатты балалар, құрметті қонақтар. Бүгін біз керемет мереке туралы сөйлесуге жиналдық. Бұл қандай мереке? (балалардың жауаптары) Ия, бұл Жеңіс күні. Біздің сынып сағаты осы тақырыпқа арналған. Жеңіс күнін еліміздің барлық халықтары ұлы мереке ретінде атап өтеді. Көптеген ержүрек және батыл жауынгерлер біздің жерімізді қорғады: құрлықта, суда және аспанда. Жеңіс күні біздің халқымызға бейбітшілік, ал балаларға бақытты балалық шақ әкелді.
№1 Слайд
II. Ұйымдастыру сәті
- Бірақ бұл әрдайым болған емес. 1941 жылы 22 маусымда таңғы сағат төртте неміс әскерлері біздің елге шабуыл жасады.
Слайд №2,3.
- Ұлы Отан соғысы басталды. Халқымызға көп қайғы мен қайғы әкелген ұзақ, қырғи қабақ соғыс. Қарттар мен жастар Отанды қорғауға тұрды. Фашистер біздің жерімізде қалалар мен ауылдарды қиратты. Теңіздерде, құрлықта, аспанда, ормандар мен батпақтарда қатты шайқастар болды.
- Соғыс туралы бейнероликті бірге көрейік. ( Просмотрвидеоро-лика).
- Сізге қандай сәт жағымсыз, қорқынышты болып көрінді?
- Сіз не сезіндіңіз?
- Орыс сарбаздары сынған жоқ, олар соғыстың осы қасіретіне төтеп беріп, жарқын жеңіс күнін күтті.
III. Негізгі бөлім.
- Балалар, соңғы жылдары, сәуір айында, 9 мамырға дейін біз барлық жерде сарғыш-қара ленталарды көреміз: адамдардың киімінде, көшелерде, көліктерде.
Слайд №5.
- Мұндай екі түсті таспа Әулие Джордж деп аталады. Ол Ресейдегі ең жоғары әскери марапат болып табылатын Сент-Джордж орденіне жатады.
- Таспаның түстері-қара және қызғылт сары "түтін" және "жалын" дегенді білдіреді және жауынгердің ұрыс даласындағы жеке ерлігінің белгісі.
- Таспа қалай аталады? (Георгиевка)
- Таспадағы қара және қызғылт түстер нені білдіретінін кім есіне алды? (қара түс "түтін", ал қызғылт сары "жалын"дегенді білдіреді).
- Жарайсыңдар, балалар, есте сақта.
- Біз соғыс туралы әңгімелер оқыдық, өлеңдер оқыдық, әндер тыңдадық, суреттер салдық, Жеңіс күніне орай қолдан бұйымдар жасадық, білімімізді бекіту үшін Мен Сіздермен Ұлы Жеңіске арналған шағын викторина өткіземін.
- Ендеше, - деп жауап бердік, бұл боламыз тыңдап, сұрақ, және біле тұра, бар, көтере қолын.
Слайд №6.
Викторина.
1.9 мамырда Жеңісті атап өтетін соғыс қалай аталады? (Ш.)
2.Соғыс қашан басталды? (22 маусым 1941 жыл)
3.Соғыс қанша жылға созылды? (төрт жыл)
4.Біздің елге кім шабуыл жасады? (фашистер шабуыл жасады)
5.Біз өмір сүріп жатқан ел қалай аталады? (Ресей, Ресей Федерациясы)
6.Соғыстан кейінгі кейбір қалалар Батыр қала атағын алды? (соғыс кезінде тұрғындар батылдық, батылдық пен батылдық көрсеткен қала деп атады)
7.Батыр қалалардың аттарын кім біледі? Есіңізде болсын, балалар, біз батыр қалалар туралы постер жасадық. (Мәскеу, Ленинград, ал қазір Санкт-Петербург, Минск, Тула, Керчь, Сталинград, ал қазір Волгоград, Новороссийск)
8.Біз қазір соғыстан өткен және бүгінгі күнге дейін өмір сүрген адамдарды қалай атаймыз? (ардагерлер)
9.Ардагерді қалай білуге болады? (бұл медальдар мен бұйрықтары бар костюмдегі адам ма?)
10.9 мамырда ардагерді көрсек не істеуіміз керек? (мерекемен құттықтау, Жеңіс үшін Алғыс айту.)
- Жарайсыңдар, балалар, сіздер викторина сұрақтарын жақсы орындадыңыздар.
- Біздің армиямыздың жауынгерлері осы соғыста ерлікпен шайқасты, олардың арасында Жасөспірімдер мен балалар болды. Біз қандай сарбаздар екенімізді көрсетейік.
Гимназиясындағы сергіту сәті қимылдармен " қазақша "айбынды солдаттар".
- Рахмет, балалар жақсы өлеңдер үшін. Жеңіс күнін мерекелеуге он күн қалды. Бұл күні еліміздің әр қаласында салтанатты митингілер өтеді, ал Мәскеуде Қызыл алаңда шеру болады. Біздің қаламызда барлық адамдар Ұлы Отан соғысына қатысушыларға арналған мемориалдың жанындағы қалалық тоғанның жанында өтетін мерекелік шеруге барады. Слайд №17.
- Ересектер мен оқушылар соғысқа қатысушылардың фотосуреттері бар транспаранттарды алып жүреді. Мұндай шеру "Өлмес полк" деп аталады.
- Менің ойымша, сіздердің көпшілігіңіз шеруге ата-аналарыңызбен бірге барып, бәрін өз көзіңізбен көресіз. Қазір сіздермен бірге қуанып, би билеп, күлгеніміз үшін біз осы қуанышты, бақытты күнді қорғаған ата-әжелеріміз бен ата-әжелерімізге қарыздармыз.
IV. Қорытынды бөлім.
- Вот и кончилась война, бұл тойлауда ел болған қорғаушы қарсы және кейіпкерлерінің марапаттайды? (Жеңіс)
- Біздің сынып сағаты қандай мерекеге арналды?
- Бүгін не туралы сөйлескенін еске түсірейік? (балалардың жауаптары)
- Ал қандай техникамен таныстық?
- Менің ойымша, сіз көптеген қызықты және пайдалы нәрселерді білдіңіз, бірақ бізде аяқталмаған, шығармашылық жұмыс қалды. Біз бірге бейбітшілік туралы постер жасадық.
-Бұл бізде? Слайд №18
- Осы керемет көгершіндерді постерге жабыстырайық.
"Балаларға жер шарын берейік" әнінің фонограммасы естіледі»
Оқушылар жұмысты көгершіндердің алақанына, қанаттары мен денесіне тілектер жазылған желімдеу арқылы орындайды.
Тілектер.
Барлық балалар мектепке барсын!
Барлық балалар әлемде өссін!
Барлық балалар үнемі тамақтана берсін, шаршап, киінсін!
Әркімнің соя кітаптары мен ойыншықтары болсын!
Әркімнің өз үйі болсын!
Барлық балалар бақытты болсын!
Барлығының достары болсын!
Әрқашан күн болсын!
Аспан Әрқашан болсын!
Әрқашан ана болсын!
Біз әрқашан болсын!
- Балалар, біздің жұмысымызды көрсетейік. Жұмысты аяқтағаннан кейін балалар оның жанында қалады, ал екі бала өлең айтады.
Ешқашан соғыс болмайды!
Тыныш қалалар ұйықтасын!
Бос сирена пронзительный вой
Естіледі әз.
Бірде-бір снаряд жарылып кетпесін,
Бірде-бір машина тігмейді.
Біздің ормандар жарияласын
Тек құстар мен Балалар дауысы.
Жылдар бейбіт түрде өтсін,
Ешқашан соғыс болмайды!
- Мен сізге тағы екі жұмбақ жасағым келеді: Солдат майданда болды, ол марапатты жеңіп алды, оның мінезі Болат сияқты қатты, кеудесінде ілулі...(медаль). Жақсы, болжады. Екінші жұмбақ: бұл гүл өте қызыл, ол кішкентай емес. Оның гүлі пушистый, жақсы. Кішкентай қалампыр сияқты. (Қалампыр). Өз қолөнерімізді қонақтарымызға берейік.
V. Рефлексия
- Сіздің үстеліңізде 2 Эмодзи бар, мен біздің іс-әрекетімізді ұнатқан Көңілді эмодзиді, ал сабақты ұнатпаған қайғылы эмодзиді көтеруді сұраймын.
Міне, біздің сынып сағаты аяқталды, баршаңызға денсаулық, бейбітшілік, жақсылық және мереке алдындағы көңіл-күй тілеймін.

Жаңартылған күні: 11.05.2021 11:40
Құрылған күні: 11.05.2021 11:40

Текст